pátek 5. srpna 2022

Upíří romance část.1

 

Žil jsem na hodně deštěm sužujicím místě, byl to přesto můj domov. Prší tu 300 a více dní v roce, nebo když né tak rozhodně je pod mrakem. Chodím tady na střední školu, kde mě většina holek je do mojí existence úplný blázen. Já nikoliv, přeci jen sem měl plán a představu a svoje upíry, tedy alespoň v hlavě a knížkách. Shir to je ta Černovlasá kráska, to je ta sedící vedle mě. Vždy na mě kouká a je mnou, doslova posedlá. Proč nevim, je zvláštní. Každopádně jsem potřeboval najít upírku, při mojí smůle nikdo nevěděl že je hledám, a ja už vůbec nevěděl že ji mám celou dobu u sebe. Ironie, nemyslíte?  Jo ale to se všechno brzo ukázalo, a následně změnilo. Protože je tady ještě jedná holka, jak se ukáže že je to vlkodlak, Ano je to ta prsatá zrzka. Já vím že jsem naprostý idiot a hlupák ale v tuto chvíli je to informace o které nemám ani  tucha že je vlčicí, ale brzy mi to jeden ukecaný člověk prozradí. Teď k tomu dnešnímu dni kdy se všechno zvrhne a život mi změní k nepoznání... Přišel jsem do školy a jako první, hned sem si vytahl knihu s batohu a následně ji otevřel. (Jak poznat werewolfa) tentokrát se na mě Shir dívala už od rána a tak nějak sem si byl naprosto jistý že dnešek je fakt divný. Už když sem se probudil, cítil jsem že dnes se rozhodně neco stane.

Shir: proč to čteš, vlkodlaci jsou nebezpečné bytosti.
Jack. Já vím co jsou zač, a také potřebuji nějakého/nějakou najit (bláhově si asi myslím že bude snazší najít je než upíry)
Shir: ano? Jako vážně?  Podívej se na zrzku, na Silvii nikdy jsis nevšimnul tě zvláštní vůně jejích vlasů?
Jack. jo všimnul je to jako zmoklý pes, co tím naznačuješ? (Chtěl jsem mluvit dál ale byl jsem přerušen)
Shir: jistě protože ona je vlk, a je alfa takže co už si našel co si hledal (odvětví sarkasticky)
Jack. (Nepochopil Jsem že to myslela ironický) Jistě, děkuji moc po škole musím sní mluvit. Mám jednu velkou výhodu, je do mě blázen takže se nebudu muset snažit ji přesvědčit.
Shir: víš ja sem to myslela ironický,  fakt se ji na to jako jednom tak zeptáš?  Si buď hodně silný, nebo velký blázen.
Jack. Vím co dělám, je to nutný.
Dále přišel učitel a začal historii ale já napsal papír a podal ho Silvii (prosim tě potřebuji laskavost, trochu větší laskavost. Vím že jsi vlkodlak a ja tí říkám prosím o pomoc) ona si to přečte a pak se do široká usměje a napíše (Jistě znáš moje pravidla, jedná jakákoliv laskavost =jeden sex s tebou) poslala mi to zpět.  Přečtu si jej a pak si pro sebe řeknu "nedá se nic dělat" tak se na ni otočim a přikývnu.
Silvie:: super jsme domluvený, detaily vyřešíme po škole
Učitel.. ticho tam bude
Tak a tohle je začátek toho veškerého problému který se děl v naší třídě a týkal se mě! Shir mě pořád sledovala a koukala, skoro jako by mnou byla uhranuta. Ale já ovšem měl svoje plány a vy  víte jake že? Shir byla do mě zamilovaná protože sem byl přesně jako její první potomek který umřel. Byl sem totiž potomkem s té stejné krevní line, a take sem vypadal totiž stejně tedy alespoň ona to věděla ja ne. Za druhé sem věděl že mě miluje ale já chtěl upírku a nevěděl že to ona je. Po škole sem čekal před školou na vlčici, nevěděl jsem jaké to bude a ani co mě vše čeká.
Silvie:: ahoj zlatíčko, konečně si na to přišel kdo a co jsem. Tak šup a povez mi co ode mne chceš
Jack. Nebude se ti to líbit ale upírku, chci upírku. A vím že vy vlkodlaci vy cítíte tento druh že?
Silvie:: jistě, a ty chceš nějakou najít že?  Dobře vyčenichám tí nějakou. Tedy o jedné vím, ale to ti řeknu až po dohodě.
Souhlasíl jsem a tak nějak sem ji následoval do jejího domova kde vám vážně nechci popisovat můj sex s touhle vlčici... jediný co vám řeknu že nebylo to špatný, bylo to vášnivý, dravý a surový sex. Libilo se mi to ale zas tak moc ne přece jen upíři,mě braly víc.
Silvie:: Shir to je ta kterou hledáš, ona je upír a nemáš zač. Musela sem na tom vydělat sexem s tebou jinak bych ho nezažila s tebou snad nikdy
Jack. Je mi to jedno, dohoda je dohoda diky.
Potom sem odešel k domu kde bydlela Shir, chtěl jsem klepat ale dveře byly otevřené tak sem vešel Shir,Shir, jsi tu? Nebyla tu na stole byl dopis (kdybych jen věděla že chceš upírku nemuselo se nic s toho stát. Viděla sem tvé dostaveníčko které proběhlo u Silvie. Miluji tě celým svým srdcem, ale nemůžu s tebou být. Pořád bych to  Viděla bych to pořád před sebou. Žij šťastně a prosím nehledej mě, nikdy v životě. Ps tvá upírka shir.) Sakra tohle jsem asi úplně nevychytal, teď je pryč ale už vím že existují. A kdo vi treba přijde do školy, a tam ji vše vysvětlím.  To se ale nestálo, další den po příchodu do školy se na mě Silvie kouká úplně spokojeně. Na bývalém místě od Shir seděl mladý chlap cca 19. Tak alespoň vypadal a co na tom bylo to nejlepší jak později sem zjistil když semnou promluví je to bratr od Shir šel jsem do lavice a posadil se v tom se ozve
Erik,. Ahoj Jacku, jsem erik. Jsem tu abych tě chránil,  a taky budu.  Má sestra sem tu kvůli ní.
Jack.(protočím očima a usmeju se, nebo se o to alespoň pokouším) jistě ale to už je teď jedno,  kde najdu upírku co me bude chtít?  A co mě promění,  ano to je přesně to co sem chtěl.
Erik,. Nic není ztraceno, večer tě vezmu na jedno místo které je pro to jak dělané. A musím ti vysvětlit pár věcí ohledně mé sestry
Jen přikývnu a potom se věnují různým věcem co se týče učení, celkem se to táhlo. Stálo mě že jsem to tak posral a ve velkém měřítku. Po zazvonění poslední hodiny jsem počkal na Erika
Erik,. Pod půjdeme k tobě musíš se obléct lépe.
Jack. Fajn tak půjdeme
Potom sem šel rovnou domů, a Erika vzal dovnitř.  Potom sem se oblékl, do svého už dávno připraveného upířiho odfitu. Pak jsme šly do jednoho klubu který už byl otevřen.
Erik. Zatím jsi můj, potom tě propustím je to pro tvojí ochranu.
Jack. (Sice sem to nechápal ale určitě sem věděl že to bude dobrý.  Věřil jsem mu)
Prosadily jsme se a objednal nám burbon potom sem se napil a koukal. Bylo to tu plné upírů což sem opravdu nečekal, že jich je tu tolik.
Erik. Tady si najdeš stvořitelku která už vše zná a co tě vše naučí
Jack. A jak nájdu nějakou?
Erik.Až tě propustím, ona si tě najde toho se neboj a víš proč segra te chtěla?  Protože si jako James tvůj prapradědeček docela ji zklamalo to že si spal s vlčicí A to ji mrzí
Jack. Ale ber to tak že já sem potřeboval nějakou najít
Erik. Připouštím tě teď už si volný hodně štěstí ti přeju a pamatuj jedno pokud tí řekne chci tě, je to jen na sex pokud tí řekne chci aby si byl jenom můj. Tak si tě vezme pod svá křídla.
Sedl sem si na bar a popíjel drink a pivo během chvíle se objevila jedna upirka
Marie. Ahoj jsem Marie vidím že tady jsi sám a nikomu nepatriš chci aby si byl jenom můj
Jack. (V tu chvili sem se usmál a pověděl) sem jen tvůj chci s s tebou být navždy a chci aby si semnou žila navěky věků.
Ona se jen usmála a dala mi gesto že půjdeme. Tak sem zaplatil a šel s ni rovnou k ní domů  Cestou k ní jsem si s ni povídal, a zjišťoval o ni nejrůznější fakta. Byla neskutečně krásná, ne jako Shirley ale přes to velké množství oblečení těžko soudit, a protože moc toho vidět nebylo. Ona si všimla mého zájmu a jen se usmála.
Marie. Představ si že je mi kolem 800set let a řeknu ti že mám spoustu toho co nabídnout
Jack. Ja ti věřím že toho můžeš hodně nabídnout a že budeš moje učitelka, a i má milenka.
Marie. Ano v sexu sem prebornice, ráda experimentují a také miluji zlato, spoustu zlata.
Jack. No tak to jsi mě překvapila.
Marie. Jsem první upírka kterou si viděl nebo si už nějakou měl nebo znal?
Jack. Znám a znal, ale ona je pryč, tehda sem to pokazil ale byla to trochu i její vína. Nechci se o tom bavit.
Marie. To mě mrzí, ja tí neublížím, budu tu pro tebe.
(To ještě ale nikdo netuší co se bude dál odehrávat následující den, ale zpět, k tomu co se dělo teď)
Došli jsme k velkému sídlu, bylo v americkém stylu postaveno. Byla to nádhera, ona mě vedla chodbou až do své obří ložnice. Šla na to velice rychle, vyslekla se během několika pár sekund.
Marie. Tak tohle jsem já v celé své přírodní kráse, tohle je teď tvé. Dnes sex nebude, ten bude až zítra ale dám ti co chceš.
Jack. Nádherná, prostě nádherná jsi.
Potom šla ke stolů a vzala zvláštní přívěsek do své ruky a potom, kousla se do ruky a dala do malé lavičky svojí krev připevnila to zpět a dala mi to kolem krku párkrát mě polibila a kousla do krku. (Věnovala upíři polibek, juchů) Ja sem si její tělo celé osahal, pomačkal prsa popleskal zadeček a projel její štěrbinku. Nechala mě a pak pronesla
Marie. Přívěsek z mojí krví je tvůj znak že už nějaké upírce patříš a kousnutí k tomu také patří, aby sem tě ochutnala. Teď běž a zítra přijď v 8 večer a já ti ukážu jaky je sex s upírkou.
Jack. Dobře má paní a budu tu na minutu přesně.
Potom ji na rozloučenou ještě políbim a vidám se domů. Cestou přemýšlím jak by vypadala upírka Shir asi nahá. Samozřejmě sem byl fascinován Marii a teď ji i patřím. Doma sem se rozvalil do své teplé a měkké postele, a zapálil si cigaro. Musel sem si sáhnout na krk ale nenahmatal jsem tam žádné stopy po kousnutí. "Škoda, ale bylo nádherné mit ten kousanec." Podle všeho co jsem věděl,  upíři tesáky jsou chloubou upírů.  Čím větší tim lepší sexuální prožitek, aspoň se to říká. Chvili jsem kouřil a potom nedopalek zatípl v prázdném popelníku. Na svém míní stolku sem měl flašku Jacka daniel's napil sem se a potom si zase lehl. Ani vlastně nevím jak, ale usnul jsem. Probudil jsem se až ráno, nachystal jsem se udělal si svačinu a udělal si kafe. Rychlé sem to vypil a šel do školy, cestou jsem přemýšlel nad 3,5cm dlouhými špičáky od Marie. Ani jsem si nevšimnul že už jsem ve třídě a rovnou sem si sedl nachystal se na hodinu. Z myšlenek mě vytrhlo až když na mě promluví ten krásný zpěvný, teď trochu naštvaný.
Shir. Jacku! Co to je na tom krku?  Řekni že to není krevní pouto? 
Jack. Shir? Cože, co tu děláš. Trochu se zamračím  "Ano je to to co říkáš, co si čekala? Řekla si že mám žít, a že už nikdy nepřijdeš. No a tak sem díky tvému bratrů našel upírku v upířim baru.
Shir: chápu, ale já ti chtěla dát jen lekci. No ale aspon vím že to není s tvé hlavy. Ja toho bratra zabiju, on to udělal naschvál.
Jack. Marie, Yeneffer, comptnová je ji 800 let s tou sem teď, to víš upírem sem se chtěl stát dál takže jsem jednal. Je mi to lito ale jak si řekla kdyby si tehda řekla co jsi nic se s toho nestalo
Celou dobu se na mě koukala i tak, když věděla že něčí jsem. Potom se podívala na bratra a zamračíla se na něj. Bylo vidět že to ještě bude mít dohru ale to už nebyl můj problém Ja sem měl před sebou dnešní večer.
Shir: "myslenky"- (To se ještě uvidí, ja se ho nevzdám Mě tesáky jsou 5 cm dlouhé já mu můžu dát co on určitě chce. Myslím že miluje upíři polibky a ja taky takže mu můžu dát své velké tesáky a také po proměně bude mít stejné velké jako já.) Potom sem vytáhla o velké přestávce svého bratra na chodbu
Shir: Spokojeny?
Erik. Alespoň mě budeš nenávidět a dáš mi pokoj ohledně mých vztahů.
Shir: nebudeš mít klid protože tě nikdy nenechám na pokoji
Nehodlam to vysvětlovat bere mi to síly
Jsou to ztracené minúty zbytečného vysvětlování
Pochopit to není těžký každý to pochopí
Stačí mít otevřené oči vic není potřebný
Nechápu jak někdo může mít tak dlouhé vedení
Každý když někomu něco chybí si to jinde doplní
Slova jako miluji tě nestačí chce to činy
Takhle to chodí docela je to smutný
Kam to zašlo že se ty sny a pocity rozpadly
Přijde mi to ztracený tohle není láska říkám tomu že se dva respektují
Možná je to něco jako společné bydlení
Neřeším to už je to zbytečný stálý se s toho problémy, jak jinak než na denním pořádku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat