pátek 5. srpna 2022

Upíří romance část.2

 

Další den sem musel jit do školy, kde vedle mě pořád seděla shir. Ale já sem ji ignoroval a začal přemýšlet o tom že budu radši s tou vlčici. Která mi nabízela proměnu, a věrnost byl to někdo kdo nebyl takový že by si mě kupoval.

Shir. Vyslechni mě prosím, všechno ti vysvětlím.
Jack. Nejsem zboží, tak si mě nekupuj.  A už  mlč nechci se o tom bavit hej Silvie. Stavím se dnes nevadí?
Silvie. V 8 u mě a přijď přesně, pokud nebudeš mít čas dej vědět předem aspon hodinku.
Jack. Jasně chápu budu tam
Shir chtěla něco říct ale já sem jen ukázal ať mlčí (po škole si udělám hodinu času na to abys mi řekla co máš na srdci a pak mi dáš už definitivně pokoj jasný.) Podám ti ho a začnu se věnovat učení když skončí poslední hodina počkám na shir a potom s ni jdu do města kde sem musel navštívit obchod. Koupil jsem si tam nějaké jidlo a také cigara a flašku. Potom jsem ji odvedl k sobě domů a zapl sem hudbu jako kulisu a posadil sem se do kresla
Jack. Dobře poslouchám, co mi chceš ale pamatuj mam cas jen do 19 hodiny
Shir. Nevím kde začít, jak si spal s tou vlčicí tak mě to zabolelo (jack mě přeruší)
Jack. Jo kdyby si mi řekla kdo jsi nemusel bych, takže to nebyla moje vina
Shir. Ja vím ale já ti chtěla dát jen ultimátum, na chvíli, pak bych se vrátila. No když byl správný čas, tak sem se vrátila byl si už zadaný. No a tak sem tě musela vykoupit, ne koupit! Je to rozdíl! Chtěla sem s tebou být proto sem udělala to co sem udělala. 

Jack. jo ale kdo ti dál právo o tom rozhodovat? Ale to je jedno ja když si vybral vlčicí když nemůžu být upír
Shir. Můžeš být upír a promiň omlouvám se za to. (Smutně se na něj podívám)
Jack. To sice ano ale nemohl sem se jim stát po svojem. ( popravdě sem ji byl unesený a když udělá oči tak se nedokážu už dál zlobit) fajn dobře, odpouštim tí, ale proměnu udeláš co nejdřív a přesně tak jak budu chtít
Shir. Rozaří se jí oči  "vážně? Tak jo pro tebe jakkoliv a kdykoliv." Řekla radostně
Vzal sem telefon a zrušil dnešní schůzku s tou vlčicí potom se usměju a chtěl jsem vidět Shir nahou.
Jack. Vyslečeš se předemnou rád bych viděl jak vypadá tvé určitě skvostné tělo
Shir ani chvili neváhala a vyslekla se a udělala my taneček tak abych viděl každé zákoutí jejího těla. Moc se mi to líbilo a tak jsem navrhl společnou bublinkovou koupel v jeho velké vaně.
Shir. Já už nahá jsem takže teď je řada na tobě (ušklibne se a mrkne na mě.)
Tak sem se vyslekl, a odvedl shir do své koupelny. Když  sem napustil vanu, tak do ni přidám bublinky. Vlezeme si do ní první ja potom ona a tak ji můžu obejmout. Samozřejmě že sem využil situace a dál ruce na prsa a kolem nich. Jí to evidentně nevadilo nebo zavřela oči, a svou hlavu položila na moji hrud. Bral jsem to jako dostatečný projev důvěry a náklonnosti. Bylo mi skvěle, protože přesto že sem byl trošku naštvaný se plnil můj sen. Tak nějak upřímně sem si představoval, poslední chvíle mého lidského života.
Jack. "Je to senzační nemyslíš, no a abych přišel k podstatnému tak chci se stát upírem do konce tohoto týdnů, a máme pátek což znamená během víkendu.
Shir: "nemám s tím sebemenší problém takže do konce týdne jo? Fajn poslední den tě proměnim přesně podle tvé představy a udělám to tak jak chceš. To ti můžu slíbit. (Cítila jsem se v jeho náručí bezpečně, věděla sem že on je ten pravý. Byla sem ráda že nakonec mi dal šanci. Mohlo to dopadnout špatně takže mu udělat proměnu podle představy je to nejmenší) shir vypadala zamýšleně a tak sem ji začal umývat, její překrásné tělo. Ona potom umyla mě a potom jsme utřeli jeden druhého. A nakonec jsme šli do obýváku, a pustily tv. Chvíli jsme koukali a nakonec jsme se šli projít venku už byla nádherná noc takže s tím neměla Shir problém. Takhle jsme šli vedle sebe, a tak sem si řekl že je ta pravá chvíle na to vysvětlit. Jak si představuji svoji proměnu, a celý ten den celkově.
Jack." K tomu dní chci říct, aby to byl den na který nezapomenu. Mám jistou představu, tak teď ti ji chci říct. (Shir mě ale přeruší. )
Shir. "Tipuji, koupel,striptýz,erotická masáž a zakončit to vášnivým sexem u kterého tě proměnim? Takhle chceš určitě Alespoň svoje zakončení toho dne při proměně, nemám pravdu?
Byl sem s toho překvapený jak to tqk přesně uhodla ale tak víceméně jsem to připisoval na konto toho že je upírkou.
Jack. " dobré přečtení myšlenek, nebo skutečně dobrý odhad, či skvělá znalost mužského rodu. Spíš bych řekl dobrý poznání mě samotného. Máš pravdu přesně tak nějak si to představují včetně toho co se dělá přes den. A to je snídaně film oběd a potom tanec a tak nějaká zábava. Třeba si říct nějaké srandovní zážitky a tak.
Shir: máš pravdu to je dobrý nápad na to jak prožít příjemnou atmosféru a zábavu během denní doby, potom na noční část dne, bude přesně to po čem toužíš a co ti změní život a to je přesně ta věc co jsem říkala.
Všechno už bylo domluvené, nemohl jsem se dočkat a čekaly mě ještě necelé dva dny před nedělí. Dnešní den nebyl celkově nějak, shir byla unavená celkově a tak šla do své rakve načerpat energii. Ja sem si sednul k televizi a koukal na film Souboj titanu a jedl u toho jeden s japonských rámenu. Když film skončil tak jsem si z ledničky vytáhnul saké a ze svého místa si vzal kališek a nalil si ho plný. Vypiju ho a zapnu si hudbu potichu aby jsem nevzbudil svoji drahou polovičku, bohyni noci, nebo alespoň pro mě byla. zapalil jsem si cigaretu a koukal ven kde svítí slunce bylo dnes teplejší nez kdy jindy a taky jsem vedel ze jedno s posledních co kdy uvidím což mi nevadilo a s čím sem tak nějak počítal. Byl jsem hrozně nedočkavý, přesto jsem měl v plánu si užít poslední dny jako člověk. Byla tu ještě ta Vlčice která mi nabízela abych byl jako ona ale to byla věc která pro mě byla víceméně vyřešena tím že mi nemůže dát to co chci z všeho nejvíc. Asi se ptáte jak se jmenuje věc co mám nejraději že?  No přece upíři polibky a ty mi jak mi je známo tak může dát jen upírka. Oblékl jsem se tedy do jednoho z svých modelů a šel se projít do lesa. Sedl jsem si na kámen a vytáhl kališek a nalil víno a v tom vidím siluetu. Postava která se blížila byla přesně ten kdo sem si myslel byla to Silvie.
Silvie. "Ahoj Jacku, koukám pořád člověk, tak co nepřemýšlel si o moji nabídce?" (Posadí se vedle mě a otočí na mě hlavu a podívá se mi do oči. )
Jack. Přemýšlel to ano ale upřímně musím odmitnou, přece jen mi nemůžeš nikdy dát to co ona ano. (Zadívam se do jejich oči přece jen jsem byl upřímný a na mém pohledu to klidně může vidět)
Silvie. "Nejsem zrovna ten typ který by se vzdávám tak lechce. Jak dlouho to bude než se s tebe stane upír?"
Jack. "V neděli,  takže zbytek dneška a čelí zítřek a během nedělní noci se to stane." (Zableskne se mi radost v očích přece jen se mi pomalu ale jistě plnil sen)
Silvie. "Tak brzo? Dřív než si vůbec začal žít? Vždyť Ale já ti můžu dát to co ona ne a to jsou děti, malé vlčatka. Přece jen ona není ani živá." (Bylo vidět že jsem zoufalá a zkouším různé metody. )
Jack. "Nejde to, je mi líto ale já svůj názor opravdu nezměnim. Měj se ja jdu a myslím že jako člověka mě dnes vidíš naposledy přece jen budu doma a pak už budu tvor noci. " (rozloučil sem se a vydám se rovnou do svého domu kde jsem měl svůj plán a to si udělat jidlo a potom si jít odpočinout.)
Když odcházím tak ji tam zanechavam ji tam stát vypadala smutně ale já jsem neměl v plánu měnit názor a tak když dorazím do domu tak doma udělám přesně to co jsem chtěl a to bylo jídlo A lehl si za uklidňující hudby do postele a aniž bych chtěl usnul jsem. Přecejen se blížil večer a v tu dobu se probouzí moje milovaná upírka. Přece jen mě čekal ještě jeden den a potom bude ten den kdy se mi změní celý můj život Probudil jsem se a moje upírka se na mě koukala. Venku bylo zataženo a tak se nemusela schovávat
Shirley.  "Dobré ráno lásko jak se tí spalo?
Jack. Dobře se mi spalo, když už dneska přijde ten nádherný den.. emmmm tedy noc
(oči se mi rozzaří)
Posadím se a jdu si udělat kafe, mezitím venku se nádherné vyjasní a já se tak dnes naposledy mohu podívat na sluneční svit. Shir zůstala v mé ložnici protože tam je nejmenší okno a největší závěs když si zaliju hrnek s kávou tak jdu za nemrtvou kráskou. Byla tak nádherná... jak bych vám to popsal, asi bych řekl ledové krásná. Byl jsem natěšený jelikož dnes se splní všechny moje tužby a sny. Panovala tu příjemná atmosféra, jelikož jsem si jistý že tohle je přesně ten správný moment meho života který mi dá co potřebuji a tak si zapnu hudbu která je pro mě ta nejlepší.
Jack. "těším se na Upíři polibek,  to bude to nejlepší co jsem v pocitovém a sexuálním životě zažil
Shirley.  " ne každému se to líbí když je ještě člověk ale ano pro upíry je to vrchol sexuality. Ono když se do tebe zakousnu nebude to zdaleka tak bolet jako kdyby tě chtěl někdo vysát jen. Bude to příjemné, protože do toho dám lásku city a emoce, slibují
Jack. "Já tí věřím,a těším se na to hrozně moc. Bude to pro mě ta nejhezčí věc co jsem kdy zažil. (Shir o tom zas tak přesvědčena nebyla ale rozhodně mi nechtěla kazit radost a chuť na to tedy jak sama řekla když jsem ještě člověk.)
Obleču se do kabátu a dalších nezbytností pro cestu do obchodu a vyrazím. Cestou potkám svojí kamarádku, tedy holku která mě vždy chtěla, ona má jedno velké tajemství a to že je vlkodlak ale to v tuto chvíli netuším
Valeria. "Čus jacku... tak co ty a nemrtvé potvory, už jsi nějakou našel,  či už se s tebe stane ten upír.  (Začne se smát)
Jack. (Podívám se na ni a usmeju se ) "Jistě že našel a jistě dnes v noci se stanu upír (řeknu vážně a upřímně)
Valeria. "Počkej,  jako fakt? Ty jsi nějakou skutečně našel? Protože to opravdu není snadné pro člověka!  Prostě jsi blázen jestli jsi ji našel a máš ji doma! Jediný co ona chce je dostat se k tvé tepně kterou máš na krku, neříkej mi že ji jen tak pustíš.
Jack. "Pustím a rád, těším se na proměnu a na Upíři polibek. Všechno se změní dnešní nocí a upřímně jak to víš že je to těžké pro člověka najít?  Nejsi snad také člověk? Vždy jsem si myslel že jsi někdo jiný, nesmrtelný. Takže ty jsi vlkodlak a tak proto nemáš ráda tyhle bytosti že?."
Ona ovšem jen přikývne a usměje se ale byl to nucený úsměv jelikož ona moc dobře věděla jaký budu minimálně několik měsíců a že můj pobyt na sluníčku bude u konce. Což mě nevadilo ja s tim počítal a tak se s ní rozloučim a jdu do našeho obchodu .
"Dobrý den vezmu si jedno saké, jedny Winston červené, dvě oreo milky a troje bramburky s příchutí kfc wings.
Hned na to zaplatím a pak si jdu do hospody dát jedno točené pivo, jako vždy každý pátek.
Barmanka mi ho postaví na stůl a já ho rovnou zaplatim a pak se s chutí z něj napiju. Dnes se zde pohybovali opravdu divní lidí ale ono kdo ví zda to byly lidí
Netrvalo dlouho ale přisedla si ke mě zahadna žena, která se představila pod jménem Viktorie, jinak také jako Krvavá Lady. Byla to upírka, ale střižená demonem.
Viktorie. "Ahoj fešaku, jsem tu protože jsem si řekla že se ti ukážu, jelikož jsem to co hledáš a rozhodně jsem pro tebe ta správná volba. Jsem upíři demon a nabízím ti proměnu
Jack. "Nebude potřeba ja uz mam svoji upírku a ta mi dá co chci, ale díky za nabídku. Rozhodně nechci chladnou, bezcitnou bytost která nemá v sobě kousek citu a nehy. Jsi chladnější než běžný upír a to ty víš, takže ne děkuji.
Viktorie. "Citlivá láska je nuda to co ti nabízím ja je mnohem lepší. (Jack se ovšem semnou už nechtěl bavit což mě štvalo protože on byl dokonalý pro mě fyzické hrátky, a také inteligentní nebyl zrovna málo!)
Viktorie pořád na mě koukala téma jejima očima a já tiše obdivoval její 4 cm dlouhé špičaky, měla je o trochu větší než moje upírka ale ta měla zase spoustu jiných, lepších hodnot. Dopiju pivo, postavím se a jdu rovnou domů, proč bych nešel když vše potřebné jsem víceméně už zvládl udělat.
 Také doma mě čekalo ještě spoustu věcí které jsem chtěl zažít s Shir. Co se týče Viktorie, tak jsem věděl že to ještě není konec. Děsila mě protože ona byla krutý zabiják který si libuje ve fyzických prožitcích.
Shirley.  Cítím s tebe vlkodlaka a upíra, kde jsi byl a proč to cítím?
Jack." Valeria je kamarádka o které jsem zjistil co je až dnes, a viktorie je upíři demon který se výživa v fyzických prožitcích, jak jinak že no a nabízela mi proměnu, ale ja ovšem odmítnul protože mám tebe , svoji laskyplnou upírku
Shirley. "To chápu, já vím že se moc těšíš ale nebuď nedočkavý, kdo si počká ten se dočká.(mrkne na mě a napiješ se krve)
Shirley. "Přece jen už to neni zase tak moc dlouho, zbývá pro tebe posledních pár hodin života!"
Jack. "Já vím jen sem ti řekl o tom že je tu ještě jedna upírka která mi nabízí prproměnu ale aby jsi viděla že to s tebou myslím vážně.
Shir se jen usmála a začala být taková připravena na dnešní proměnu. Začala místo připravovat na konečnou fázi proměny která proběhne za pár následujících hodinách. Zapálila vonné svíčky a vonné tyčinky a stlumila světla a začala hrát relaxační hudba. A tak si mě odvede do koupelny kde mě umije a pak si mě celého osuší.
Nakonec mě odvede na speciální lehátko, které bylo jak uděláno pro erotickou masáž. Když se celá vyslekla tak na mě vylije olejček ktery byl příjemně hřejivý a přesně jak dělaný tyto aktivity. Sedla si nahá na mě takže její vlhkou šterbinku otiráš o můj zadek, a tvoje chladné ruce pevně masírují moje stuhlé svalý na zádech. Tvoje bledá ale pevná prsa se otíraji o moje záda a bylo to opravdu příjemné, ba ne jen to ale i velice vzrušující.
Nakonec když mě otočiš na záda, začneš se věnovat mému pevně ztvrdnutemu penisu. Masíruješ ho s vší tou péčí a také se věnuješ mým varlatum. Když skoncíš s masážní taktikou přejdeš na luxusní orální techniku. U toho jsi mi poskytla nádherný výhled na to co se Tohle bylo neuvěřitelné, nemělo to chybu a přesně tohle jsem jednou chtěl zažít,vždy jsem si to přál. Všímal jsem si každého doteku a každé drobnosti. Svíčky obkreslovaly tvoje tělo kouzelné bylo na tom to že jsem během následují chvíle měl možnost vidět veškeré zákoutí tvého bledého těla.
Mohla si semnou dělat co si chtěla. Sedla jsi si na mě začala se dělat což byl pohled pro bohy. Tvoje krásná a úzká mušlička byla čím dál vlhči a leskla se od tvych šťáv a já byl vzrusený.
Hlavně takováhle kuřba, tahle upírka rozhodně nemá dávýví reflex. Odpoutala jsi mi ruce i nohy okolo rámu postele
Tohle bylo neuvěřitelné "ano, Shir dělej si semnou co chceš. " chtěl jsem si sáhnout na tvůj dokonalý zadeček ale díky tomu že jsem byl spoutaný tak to nebylo možné... No co nepotřeboval jsem to zas tak moc, když se o mě tak pěkně staráš
Tvůj zadeček mi v jedné chvili přísuneš až k obličeji aby jsi mě provokovala. Chvílemi svojí krásnou a vlhkou šterbinku otiráš o můj pupek a chvilemi o obličej. tak to nevydržím a vydám že sebou sérii vzdechu. Nakonec přestaneš když se blížím k vrcholu, aby jsi se mohla začít soustředit na proměnu a proto zpomalíš. Netrvá to už zas tak dlouho a tvé dlouhé špičaky zabořiš do mého krku. Dostal jsem svůj vytoužený upíři polibek a tak se během tohoto intenzivního vzrušujícího pocitu do tebe vypustim, veškeré zásoby svého horkého semene.  A když se odtahnes zabořiš je do zápěstí a dáš mi napít. Nevím ani proč ale upíři krev chutnala po skořici. Poslední co si pamatují je obrovská bolest a pohled na tve nahé telo. Pak už jen nekonečná tma. Když se probudím, bylo mi divně. Já najednou cítím úplně jinak, vidím jinak, úplně ostře, a sluch ? Jak ostříš. Nebylo to ovšem to jediné co jsem pociťoval bylo to nehorázné pálení v krku. "
Jack.Takže, jsem teď upír? Opravdu, a to pálení, je normální? To bude asi ta žízeň že?"
Shirley. Ano to je ta pověstná žízeň.
Najednou mi nebylo zima, bylo to zvláštní všechno vypadalo tak nové. Měl jsem tolik otázek a ty jsi seděla vedle mě a koukala na mě. Vypadala si spokojeně a klidně, byla jsi šťastná žena. Jelikož tvůj milý byl teď tím co jsi byla ty. A já konečně mohl začít žít svůj nový život plný překážek ale konečně podle svého rozhodujícího přání

Žádné komentáře:

Okomentovat